Rise of the Tomb Raider vyhrává několik prestižních ocenění

Autoři Rise of the Tomb Raider si dali na hře opravdu záležet, a tak není překvapením, že hra získala několik prestižních ocenění.

 

19th annual D.I.C.E. awards

Udílení těchto cen pořádá The Academy of Interactive Arts & Sciences. V letošním ročníku bylo nominováno celkem 53 her v 22 kategoriích (některé kategorie jsou specifické pro různé herní platformy). 

Rise of the Tomb Raider byl nominován celkem 9x, a to v následujících kategoriích:

  • Outstanding Achievement in Animation
  • Outstanding Achievement in Art Direction
  • Outstanding Achievement in Character
  • Outstanding Achievement in Sound Design
  • Outstanding Achievement in Story
  • Outstanding Technical Achievement
  • Adventure Game of the Year
  • Outstanding Achievement in Game Direction
  • Game of the Year

 

Jedná se o největší počet nominací. Hned v závěsu je Zaklínač 3: Divoký hon s osmi nominacemi. Mezi dalšími žhavými adepty na ceny byly hry Fallout 4, Bloodborne či Life is Strange.

A jak Rise of the Tomb Raider nakonec dopadl? Vyhrál v kategorii Outstanding Achievement in Character, díky realistickým postavám ve hře a hlavně díky skvělému výkonu dabérky Camilly Luddington. 

 

Writers Guild Awards

Ceny Sdružení amerických scénáristů jsou udíleny vynikajícím scénářům, ať už herním, filmovým či například dokumentárním. Asi tedy nemusíme dlouho tajit, že Rise of the Tomb Raider byl nominován a zvolen vítězem v kategorii OUTSTANDING ACHIEVEMENT IN VIDEOGAME WRITING.

Toto vítězství bylo dosaženo zásluhou scénáristů, kteří se na příběhu Rise of the Tomb Raider podíleli: 

  • John Stafford (Lead Narrative Designer)
  • Cameron Suey (Narrative Designer)
  • Rhianna Pratchett (Lead Writer)
  • Philip Gelatt (Additional Writer)

 

Další hry nominované v této kategorii byly: Assassin’s Creed SyndicatePillars of EternityThe Witcher 3: Wild Hunt.

Sdílet: