Základní informace

Tomb Raider: Ascension byl první prototyp pro hru Tomb Raider (2013). Vytvořen byl v roce 2009 a od finální hry se značně odlišuje. Dle dostupných návrhů měla mít hra silně hororový nádech.

Tomb Raider: Ascension

 

Příběh

Lara Croft spolu s 6letou dívkou Izumi prozkoumává záhadný ostrov obydlený duchy a příšerami. 

 

Hratelnost

Žánrově měla být hra survival horror, podobně jako třeba Resident Evil.

První koncept

V prvním konceptu měla Izumi pomáhat Laře a lézt do těžce přístupných míst, kam se Lara nedostane. Šlo by tedy o druhou hratelnou postavu.

Druhý koncept

Pro zjednodušení příběhu byla postava Izumi odstraněna, místo ní přibyla obří nepřátelská monstra. Hratelnost se stává více hororová. Lara může jezdit na koni a během jízdy i bojovat nebo sbírat předměty.

 

Zbraně

V konceptech můžeme zahlédnout různé zbraně, mimo jiné:

  • dvě pistole
  • meč
  • luk
  • horolezecký cepín
  • plamenomet

 

Koncepty

Více konceptů naleznete již brzy v samostatné galerii.

Sdílet: