Víme, že to už delší dobu vypadá, že na Legacy kašleme. Víme taky, že to vypadá, že nikdy nevyjde. A protože právě tento projekt byl předmětem našich diskuzí již po delší dobu, rozhodli jsme se vám zhruba načrtnout, jak to s naší amatérskou hrou v současnosti je.
První tvrzení je bohužel správné. Už delší dobu jsme s tvorbou nepohnuli, někteří z nás z nedostatku času, někteří kvůli technickým závadám projektu (aneb když se kamery ve vašem levelu rozhodnou, že roh místnosti je super místo k usazení a založení rodiny, moc velkou radost vám to neudělá). To, že by nikdy nemělo vyjít, ovšem není pravda. S Pablem jsme měli šanci si v létě sednout a pořádně Legacy probrat. Dospěli jsme k následujícímu závěru - protože současný systém tvorby nám nevyhovuje (= když si každý z nás může tvořit vlastním tempem, to tempo předběhne i šnek), rozhodli jsme se trošku předělat rozdělení částí. A tak s radostí oznamujeme, že pomalu ale jistě dochází ke změně v projektu - Pablo se bude podílet na části The Find a já (Arakanga) se budu podílet na části An Old Friend. Levely máme rozvrhnuté, části promyšlené. Jediné, co teď chybí, je čas. Protože oba s Pablem ve škole doděláváme závěrečné práce (pravda, pan Fuentes o stupeň vyšší), tvorba se trochu povleče. Ale konečně se zdá, že opět s projektem pohneme. Proto vás prosíme ještě o trochu trpělivosti, snad v dohledné době uvidíte z naší strany nějaké novinky :)
Vaši neskutečně pomalí, ale nevzdávající se tvůrci