The Eggs

 

Autor: Marcos
Stáhnout

 

Dnes zde pro vás máme jednu úžasnou chuťovku. Možná si říkáte, co je na tomhle levelu tak zvláštního? Tak jiného? Odpověď je zcela jasná. Milé fanynky, milí fanánci Kurtise Trenta… tento level je totiž dělaný právě pro vás!

 

 

 

Příběh

Tak tady to bude trochu komplikovanější, ale zároveň velmi jednoduché. Co k němu tedy říci. Tohle už je v pořadí třetí level, který se točí okolo bytosti zvané Černá harpie. V jednom z předešlých projektů tohoto autora The usurped monastery (Zabraný klášter) bylo na svět povoláno monstrum z temného světa a k jeho zničení bylo potřeba skrytého svitku. Lara to zvládla, ale přece jen, jedná se tak trochu o hororový projekt a tudíž musela příšera na konci díla ještě zatřást svými dlouhými pařáty, aby se mohla vrátit v dalším levelu zvaném The Black Harpy Returns (Návrat černé harpie). V tomto levelu bojovala opět Lara s příšerou, zachránila svého kamaráda Wiwiho, ale než ji zabila, stalo se něco, co nikdo nečekal. Harpie nakladla vajíčka! No a zde se již konečně dostáváme k našemu Lovci démonů, jehož cíl je teď jasný. Zničit vajíčka dřív, než se malá, nevinná, ťuťuňuňu harpiátka narodí.

 

Lokace

Tou je většinou komplex nějakého hradu, či podzemních katakomb. Občas se však podíváme i ven a to do bažin, či navštívíme nějaké to lávové jezírko. Popravdě neočekávejte jakékoliv prostředí, které by vás příliš graficky či zpracováním uchvátily. Jsou obyčejné, jsou ponuré, ale v celé téhle hře je něco magického. Je to takový ten pocit hraní her z let devadesátých. Tady nehrajete Tomb Raider. Hrajete něco jiného. Jinou hru, která jakoby se vylíhla z minulého tisíciletí a to je na ni to krásné. Nevím, jestli to dělá to, že nehrajete za Laru, či velmi dobře padnoucí volená macho hudba (pozn. autora: To řekla Pink). Ale je to tak.

 

 

 

Hádanky

Většinou se jedná o hledání nějakých velmi dobře skrytých věcí, či ukrytých cest dále. Taková ta klasika, kterou znáte vlastně odevšad, ale nic, co by bylo vyloženě nějak extra náročného.

 

Nepřátelé

Ti jsou občas oříškem. Ať už se jedná o kostry a zase kostry a pak takové ty nehutné monstra co ručkují a vy proti nim nemáte, zavěšeni na stropě, žádnou šanci, všichni vám jdou po krku a to docela drsně. Pravdou je, že vám budou pít krev. Hodně krve. Jednou z příčin jejich otravnosti je i to, že vaše nábojnice nejsou neomezené. Ne, ne, ne! Lovec démonů není Lara Croft a jedině ta zná recept na věčný střelný prach. A dokud není zaměřovač, není si ani s kostry radno pomoci.

 

 

Hratelnost

Co napsat k hratelnosti? Občas vás hra přes své těžké pasti a náročné nepřátele dovede k šílenství, ale vy stejně vždycky najdete sílu bojovat, protože se to prostě dá a hlavně jste Kurtis Trent! A ten se přece nevzdává! Často se stává, že co místnost, to zásek, protože cesta dál je opravdu velmi dobře skrytá a člověk si musí zvyknout na některé systémy (objekty) ve hře a jak se používají. Nicméně jak na to přijdete, už se to dá zvládat snadněji.

 

Závěrem

Jak už jsem psal dříve, pocit hraní hry z devadesátých let je zde znát (snad to tak nemám jen já). Je v tom něco, co vás drží a nepustí. Osobně bych uvítal i vícero levelů a prostředí. Zajímalo by mě, jak by si s nimi autor poradil. Pokud pak zničíte vajíčka harpiátek ve správném pořadí, odmění vás hra i bonus levelem. A to už se vyplatí! Tudíž hodně štěstí v hraní, pevné nervy a snad se ještě někde objeví další harpie, aby mohl vzniknout díl čtvrtý.

Sdílet: